30. decembra 2013

Christmas holidays

Nič proti sviatkom, ale všetkého veľa škodí. Priveľa zemiakového šalátu spôsobuje postprandiálny útlm či akútne zvracanie, priveľa rozprávok a rodinných filmov od sentimentality a nostalgie až po depresívne stavy, priveľa pasívneho oddychu ochabnutie svalstva, zvýšenú únavu a sociofóbne správanie.
Zemiakový šalát nemusím, rodinné filmy bojkotujem a následky nadmerného oddychu mi (bohuvďaka či bohužiaľ) zatiaľ nehrozia.
O neduhoch Silvestra vám nebudem ani písať, užite si zábavy a všetkého, čo k tomu patrí.
S mierou! :)
coat-GATE/clutch-Pimkie/skater dress,aztec sweatshirt-H&M/vintage shoes

26 komentárov:

  1. Jé, jsi rozkošná. A vtipně jsi to napsala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlas, už sa teším na návrat do normálneho života :D A takéto copíky či čo ti veľmi seknú, roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie copíky či čo som okukala od Rytmausa-holt,každý máme nejaký vzor,lol :D Neboj,Sonja,už len dva dni,to nejak vydržíme! :))

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Díky,Gabby :) inak,sukňa sú šaty-tie,čo som mala vo svojom "distingvovanom" príspevku:)) Surprise,čo?:))

      Odstrániť
  4. Tak tohle je nádherně zkombinovaný outfit! Hned teď chci ten svetr, sukni i kabát taky! :D
    Krásný nový rok přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D len pomaly,ked ma o všetko obereš,moc mi toho už neostane :D Jop,pridala som popisy,tak možno dačo z toho ulovíš :)minimálne tie šaty,donedávna som ich ešte videla v HMku :)
      Krásny rok aj tebe,milá :)

      Odstrániť
  5. týjo, krásnej outfit. ještě jsem na blozích nenašla někoho, kdo by měl styl tak blízko mému, takže mě tvůj blog fakt hodně potěšil :) jen tak dál, doufám, že bude hodně příspěvků (a inspirace)! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrea,to ja dakujem,že si ma našla <3 A dúfam,že nesklamem! O:)

      Odstrániť
  6. Ty seš roztomilá , ža to hezký není.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Magdalén milá,ja len klamem telom :D Inak som asertívna mrcha :X :D

      Odstrániť
  7. Bramborový salát taky nemusím :). Jinak dokonalý a krásně rozzářený outfit, ponožky a sukně v jedné barvě spolu nádherně ladí, i svetr s vykukujícím límečkem. Těším se na další a přeji vše nej do nového roku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj človek!:) Dakujem strašne moc,si super :)
      Krásny rok aj tebe,zlatko:)

      Odstrániť
  8. Tak tento outfit je dokonalý do detailov, veľmi ti to pristane! Všetko dobré do nového roku! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo,dakujem,milá! Aj tebe všetko najkrajšejšie :))

      Odstrániť
  9. slusi ti to:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hahaha Bernuška, keď som si prečítala text a pozrela prvú foto, prvé čo mi napadlo: http://blog.misskl.com/files/2013/09/WEDNESDAY-5.jpg :DD :-*
    Ale krásna si, perfektne si to zladila. A s malou dušičkou sa priznávam, že ja zatiaľ iba lemrím a oddychujem vo veľkom, lebo asi prvýkrát po roku (ak nerátam dovču v lete) mám čas dočítať knihu rýchlejšie ako za 7 mesiacov :D
    Krásny 2014 !! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatúšik,s tými knihami som na tom úplne rovnako! Hahahahaha,úplne si ma vystihla,malá asertívna hnusoba :D

      Odstrániť
  11. Máš strašně pěkný outfit, já bych asi umrzla, jelikož jsem šíleně chladnokrevná a i v +10 stupních musím nosit pod rifle punčocháče, abych neumrzla:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ten svetr nemá chybu! Já jsem si poprvé oddychla od tradičních Vánoc, ale zas mi to trochu chybělo. Všeho moc škodí, ale neslavit vůbec je asi taky na prd no :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. taky jsem toho přejídání měla po krk! doslova haha

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Líbí se mi, jak máš učesané vlasy. :)
    Co se depresí týče a podobných stavů, je to bohužel tak, člověk si víc uvědomuje, co má nebo spíš co vlastně nemá, co ho čeká atd., až je jednoduše v háji. :D Doufám, že jsi Silvestra strávila v pohodě a rok 2014 ti přinese jen to nej. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comment